pondělí 10. října 2011

Pirátský test - hackerský útok

Při příležitosti konference o financování politických stran jsem navázal osobním kontakt s představiteli Pirátské strany (Petr Bajgar, Jakub Michálek).

Postupně se totiž objevují pokusy a náznaky různých zájmových skupin zaměřených extrémně "pro" či "proti" někomu. Z preventivních důvodů proto hledám způsoby k odhalení potenciálních děr, které by mohly umožnit zkušené osobě nekontrolované a nechtěné zásahy do systému.

Oslovil jsem pány z Pirátské strany s předpokladem množství IT odborníků zastoupených právě mezi jejich příznivci. Oba "piráti" přislíbili spolupráci při simulovaném hackerském útoku na ElectionsMeter.

Motivací je společný zájem ověřit technickou nenapadnutelnost nezávislého průzkum veřejného mínění. Podmínkou realizace takového útoku je nedestruktivní způsob a má informovanost.

1 komentář:

  1. SKVĚLÉ SVĚDECTVÍ JAK JSEM ZÍSKAL PŮJČKU Mám velmi důležitou zprávu, o kterou se mohu podělit s každým, kdo potřebuje půjčku od skutečného věřitele. Jsem rád, že se o tuto poznámku podělím s každým poté, co jsem já a moje žena prošli v rukou několika patetických chuligánů, kteří tvrdí, že nabízejí nějaký druh půjčky. Je velmi obtížné získat skutečného věřitele a díky půjčce za nejlepší půjčku, která mi pomohla s půjčkou, kontaktujte je, pokud potřebujete půjčku, a vraťte se mi později poděkovat. Slibuji vám, že vás nezklamou. kontaktní e-mail: - (pedroloanss@gmail.com) Díky.
    Nazgul William .....

    OdpovědětVymazat